Неділя
2025-07-13
9:05 AM
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт Тетяни Доценко
Головна Реєстрація Вхід
Імпресіонізм у поезії Поля Верлена. Web-квест »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Тема. Поль Верлен. Імпресіонізм у поезії. Мета. Узагальнити та систематизувати знання про життя та творчість Поля Верлена, визначити риси імпресіонізму в його поезії; розвивати уміння аналізувати інформацію, аналітичне та творче мислення школярів; удосконалювати навички монологічного мовлення; формувати самоосвітню компетентність; виховувати любов до мистецтва, стимулювати зацікавленість у вивченні світової літератури. Тип уроку. Web –квест І. Підготовчий етап. 1. Створення робочих груп та розподіл ролей: дизайнер, аналітики 1 група, творча група 1, соціологи, аналітики група2 , творча група 2. 2. Знайомство учнів із завданнями. Аналітики 1 група: А. Франс зауважив : "Не можна застосовувати до цього поета (П. Верлена) те ж мірило, яке застосовують до людей розсудливих. Він має права, яких у нас немає, оскільки він стоїть незрівнянно вище і, разом із тим, незрівнянно нижче за нас. Це несвідома істота, і це такий поет, який зустрічається раз на століття". Проаналізуйте слова А. Франса про П. Верлена відносно його біографії, доведіть їх справедливість чи спростуйте. Творча група 1 Створити ролик на вірш П. Верлена. Статисти Дослідити популярність та вплив поезії П. Верлена на слухачів; провести анкетування та зробити висновок. Аналітики 2 група Провести співставлення рис імпресіонізму у віршах Верлена, живописі та музиці імпресіоністів. Творча група 2 Створити ролик, в який включити вірш П. Верлена, картини та музику імпресіоністів. 3. Знайомство учнів з інформаційними ресурсами відповідно до обраної ролі Список Інтернет-джерел: Аналітики 1 група • Французький поет Поль Верлен http://osvita.ua/vnz/reports/biograf/23948/ (Біографія в поетичних збірниках. Зустріч з Рембо. Імпресіонізм і символізм) • Поль Верлен – «король» символізму http://pidruchniki.com/15200827/literatura/pol_verlen_korol_simvolizmu (Цікаві факти біографії) • Презентація "Поль Верлен" http://teachua.com/zarub-lit/304-prezentacija-qpol-verlenq ( Містить цікаві факти, що пояснюють замисел збірки «Мудрість») Творча група 1 Поль Верлен Вірші • http://www.ae-lib.org.ua/texts-c/verlaine__poesie_by_other__ua.htm • Поль Верлен . Стихи http://az.lib.ru/w/werlen_p/text_0060.shtml Статисти • Статистика раздела "Верлен Поль": http://az.lib.ru/rating/top40/ (Рейтинг відвідування сайтів, на яких друкуються вірші П. Верлена.) • гіперпосилання на ролик, створений творчою групою 1. • Анкетування (після перегляду ролика, створеного творчою групою 1): Що ви відчули під час читання вірша: а) заспокоєння б) роздратування в) ніяких відчуттів (мені байдуже) г) насолоду Яким ви уявляєте собі автора цього вірша? Аналітики 2 група • Импрессионизм в музыке http://miro101.ru/index.php/impressionizm/52-impressionizm-v-muzyke (Стаття містить розповідь про виникнення та характерні риси імпресіонізму в музиці, розповідає цікаві факти із життя та творчості представників музичного імпресіонізму: К Дебюссі, М. Равеля, Е Саті та ін., містить фрагменти їх творів.) • http://ua- referat.com/Характеристика_головних_рис_літературного_імпресіонізму_на_прикладі_творчості_Поля_Верлена • Характеристика головних рис літературного імпресіонізму на прикладі творчості Поля Верлена - http://www.kazedu.kz/referat/162335 (Реферати з однаковим заголовком містять дещо різний матеріал, на основі якого виділяються основні риси імпресіонізму в живописі, музиці, літературі.) • Презентація на тему: "Імпресіонізм" http://svitppt.com.ua/kultura/impresionizm1.html (Демонстрація картини худодників-імпресіоністів.) Творча група 2 Імпресіонізм у живописі, музиці та літературі http://ua-referat.com/Імпресіонізм_у_живописі_музики_та_літератури (Ознайомить вас із спільними рисами імпресіонізму в живописі, музиці та літературі та представниками цього напрямку в різних видах мистецтва.) • Презентація на тему: "Імпресіонізм" http://svitppt.com.ua/kultura/impresionizm1.html ( Демонстрація картини худодників-імпресіоністів.) • Імпресіонізм у музиці http://newacropolis.org.ua/content/імпресіонізм-у-музиці (Коротка стаття, де у стислому вигляді даються основні риси імпресіонізму у музиці.) 4. Самостійна робота дітей по підбору артефактів (фотографії, схеми, малюнки) та створенню презентацій. План уроку І. Введення в урок. Перегляд відеоролика на вірш П. Верлена «Так тихо серце плаче» ІІ. Оголошення теми та завдань уроку. ІІІ. Формування знань, умінь, навичок 1. Звіт групи статистів про популярність віршів поета у сучасному світі та аналіз проведеного анкетування. 2. Постановка проблемного питання А. Франс зауважив : "Не можна застосовувати до цього поета (П. Верлена) те ж мірило, яке застосовують до людей розсудливих. Він має права, яких у нас немає, оскільки він стоїть незрівнянно вище і, разом із тим, незрівнянно нижче за нас. Це несвідома істота, і це такий поет, який зустрічається раз на століття". 3. Аналіз слів А. Франса відносно біографії П. Верлена. 4. Звіт аналітиків групи 2 Співставлення рис імпресіонізму у віршах Верлена, живописі та музиці імпресіоністів. 5. Звіт творчої групи 2 Перегляд ролика, який включає вірші П. Верлена, картини та музику імпресіоністів. ІV. Узагальнення 1. Знаходження та запис в зошити спільних рис в поезії, музиці та живописі імпресіоністів. 2. Обговорення презентацій та повідомлень, зроблених в ході уроку V. Підсумок 1. Рефлексія Висловити враження від поезії П. Верлена. 2. Заповнення та обговорення таблиці ефективності уроку Знав Узнав Хочу дізнатися 3. Виставлення оцінок V І. Домашнє завдання Вивчити напам’ять вірш П. Верлена «Осіння пісня» або інший за вибором учнів.
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites